MAMMIS

Bara för att det var morsdag igår, en dag försent gör väl inget. Bästa finaste mammisen.♥ Och om en vecka får jag dra på kolten igen, wehååååååååå jag längtar!!!!
 
I lördags när jag drog på studentklänning+mössa+skor blev jag så galet taggad och sedan dess har jag skuttat runt här i läggan, i skolan och på stan. Kan typ inte sluta le eller tänka på att studenten endast är 11dagar bort. Vi tänkte dra igång redan i veckan med lite temafester, volleyboll och mysa med klassen. Det är ju trots allt sista veckan tillsammans. Och alldelesalldeles snart är jag helt totalt färdig med skolan, ska sätta mig och skriva min sista himla sveska uppgift någonsin och imorgon ska jag färdigställa sista mediagrejerna på skolan. Kommer typ gråta av lycka när jag skickar in svenskan ikväll. PUSSSS OCH KRAM FRÅN EN SJUKT JÄVLA TAGGAD BELLSON.

Kommentera här: