FÖR JAG HAR TAGIT STUDENTEN

Där sprang vi ut, där tog vi studenten, just där och då ägde vi scenen.
 Lyckligaste stunden i livet var då.
Mina två absolut bästa pinglor
Brollan försöker ge nå goda råd, men somvanligt far de in genom ena örat och ut genom det andra lika fort.
 
Mor och far var såklart också där
Denna brolla är fan den besta brolla och festa, det kan vi.
 
Puss kusinis
Vi låg på BB tillsammans och sprang ut i livet tillsammans, ganska oslagbart må ja säga♥
Finaste Livsson♥
Bröderna♥
Det blev visst fel utspringningslåt men va gör det, ba o va glad ändå!
Äggan&Bäggan for laf eller va säg du Teoooo
JARRÅÅÅÅ
Snygga bralls ändå
Favoriterna ♥
 
Ja herregud vars ska man börja, nu har jag alltså äntligen tagit studenten. Och lyckan når långt upp över öronen. Det är helt sjukt vilken känsla att jag klarade av skolan, fick godkänt i vartenda ämne när jag för bara en månad sen inte trodde det var möjligt, när jag var nära på att ge upp. Bara skita i allt för jag kunde inte. Det fanns inge självförtroende kvar mellan varven och jag fick panik av bara tanken på studenten och livet därefter. Men jag fixade fan det, vi fixade det. Så jävla bäst!!!! Nu ska jag sluta nattsudda, skalla hövvet i kudden och bara njuta av ledigheten i några dagar eller kanske veckor till. Återkommer senare med massamassa mer bilder från studenten och balen, alla studentfester och säkert typ midsommar som väntar här näst. Vi hörs, puss och kram♥

Kommentera här: