BERLINMUREN

Mina fantastiskt fina kusiner, pusspåer
En koncentrerad till max och en helt lost.
Berlinmuren är ju ett måste när man är där!
Vi köpte mumsiga jordgubbar i ett guligt litet jordgubbsstånd på gatan.
 
Sen drog vi till en park för att fira Karin som fyllde tjugo bast, där satt vi nån timme o mös innan det bar vidare.
 
Solen lyste med sin närvaro från och till, då vart det riktigt varmt och skönt!
Då passade vi på att sätta oss på Alexander plats och lyssna på duktiga gatumusikanter, sen hitta vi Primark så jag gick lös och shoppade en del där!
Mumsiga mojitos vid vattnet.
 
Och en gudomligt god pizzaaaaaaa
Vi hakade på ett gäng till en lationklubb där vi dansade salsa och drack goda drinkar till klockan sju på söndagmorgon. När vi drog från stället anlände det ännu mer folk, lite annan kultur än här i Sverige så att säga ;) Bara en massa mobilbilder i halvkass kvalla då jag inte orkade släpa med min kamera men får bilder i lite kvalité av Malin o Elina sen när de kommer hem igen! Sådär ja, två inlägg proppade med bilder från Berlin! Shit så härliga dagar vi hade där. Det sög att va tvungen o åka hem på söndag medans Elina och Malin drog vidare till Warasawa. Menmen livet är hårt ibland. Förra veckan jobbade jag sex av sju dagar, gick väl bra förutom att jag varit sjukt trött typ mest hela tiden. Har jobbat idag också men imorgon är jag ledig, sen två dagar jobb och sen ledig hela långa helgen. Då blire Pite och festival. Blir nog kuligt tror jag! Haaaaaade, puss!

Kommentera här: