THROWBACK

 
Blev en liten throwback sunday, detta är snart två år sen när Mia och Freddan gifte sig. Mitt hår var nästintill svart och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om det. Men det passade ju till kolten iallafall, haha nämen saknar lite mörkare hår ibland dock inte det svarta. Jag ser sjukt blek ut, dock var jag väl det och Erik var just hemkommen från några veckor i Sydamerika sååå jämför inte tack! Längtar lite till o dra på kolten igen, vilket blir till balen nästa gång. Åhhhhh så kul. Förstår inte riktigt hur jag kan va så trött, vart helt seg hela eftermiddagen. Är väl inte van vid att träna eller nå. Ska sova strax så man orkar med måndagen och en ny vecka. Puss&kram.

Kommentarer:

1 Elina Isaksson Kruukka:

Börjar bli god tid att blogga fröken, 5 dagar sen idag.. Inte okej.

Svar: Oppssss.. 15dagar nudå typ!
Ella 18 Piteå

Kommentera här: