MAMI

Två dagars shopping inne på MBK, jag hittade dock Zara, Mango och HM så jag gick lös där ;)
Ätit och druckit massa gott i tre veckors tid. Men det var rätt så jäkla gott med mammas macka+ost+skinka och en stor kopp svenskt, norrländskt kokkaffe till frulle imorse. ↑Här lunch inne på ett köpcenter i Bangkok.
Pappa är duktig på det där med o fota ibland, här var vi iaf på Bangkoks flygplats påväg hemåt. Lite gladare, lite brunare med ny energi för sista terminen! Börjar med tre bilder på mig och mamma eftersom det var hennes resa! Nu skaa jag äta nå lurre och sen åka över till mommo. Vi hörs, puss
 
PS. Min nya fina rosa resväska som ni skymtar på sista bilden är inte så fin och hel längre. När vi landade på Arlanda var den en stor spricka i ena hörnet och när vi landade i Kiruna var en stor bit och ena hjulet borta. Hahaha vilket jävla skämt va. Jaja det var den Thaikvallan, inte så mycket annat än o köpa en ny resväska då helt enkelt.. ;) DS.
 

Kommentera här: