LÖRDAGSKVÄLLEN

 
Skrev ett inlägg igårkväll innan jag somnade men just när jag skulle publicera så stängdes appen ner och allt försvann. Sådär jätte kul ni vet. Så ett nytt försök nudå! Sitter på skolan för tillfället, ska göra nån orduppgift, vara kreativ och så vidare. Första lektionen efter  fyra veckors ledighet, det funkar inte. Hjärnan står still men jag har en idé iallfall så det är ju en bra början. I lördags bjöd jag tjejerna på tacos i nyläggan. Vi dansade, sjöng, drack vin och var sådär allmänt knasiga som alltid. Det var himla mys faktiskt! Det blev en sen natt som led mot morgon innan jag somnade som en sten i Teas soffa. Känns skönt o vara tillbaka i Pite och nu rejsar vi oss igenom sista terminen med massa roligheter bland allt plugg. Jag överlever nog, pussen.

Kommentera här: