HEJ SVERIGE!

 
GOmårrrååå'n vänner! Jag är i Sverige igen sen drygt en dygn tillbaka, blandade känslor men faktiskt väldigt skönt att vara hemma igen även om jag inte hade tackat nej till tre veckors värme till! Just nu är det kylan som är jobbigast. Fryser nästan konstant. Förs när jag klev av planet på Arlanda, frös på Arlanda, frös ännu mer när en klev av planet i Kiruna, frös i bilen, frös när jag hoppa ut ur bilen, frös när jag kom hem (mös dock framför tvn och öppna spisen och fick upp lite värme), frös när jag skulle lägga mig, frös när jag vakna, fryser direkt man vistas utanför dörren. Jamen det är kul Sverige, tur du är underbar ändå! Imorgon rullar vi ner mot kusten och mitt andra hem, madre y padre följer med för lite fix i nya läggan. En spegel ska upp, hylla, nån tavla, gardiner osv. Och på lördag ska jag hänga med mina lite saknade vänner hela långa kvällen tänkte jag.
 
Vaknade redan nio vilket var väldigt skönt, har hunnit med massa denna morgon och klockan är ändå bara tolv nu. Idag tvättas det kläder, packas upp och göra massa mysiga bygrejer såklart. Tänkte fara ut o sparka med hundarna och broder lite senare, hälsa på mommo och evtuellt se om nån trevlig männiksa är kvar i byn eller om alla har dragit till stan för skola. Tror dock de börjar skolan på måndag här så hoppas på det! Om inte annat det kanske blir en bastu med Anna eller dylikt. Massa Thai bilder kommer komma upp inom en snar framtid, lovar er det. PUSSHEJ.

Kommentarer:

1 Elina Isaksson Kruukka:

Härligt med ny lägga, du får slänga upp bilder på den sen också tycker jag! Men framför allt väntar jag ju såklart på alla thaibilder, så kan vi tagga inför nästa resa mot östligare breddgrader! PUSS <3

Svar: Bilder kommer när jag har fått någorlunda ordning där! ;) Och tahibilder kommer det i massor vettu. Vi taggar JAAAA, pusssss<3
Ella 18 Piteå

Kommentera här: