19DAGAR SENARE

5minuter senare och vi var ute ur bilen redan.
Dagen efter, jag och pappa fixa bort bilen och dylikt.Och ja GULDKALLA är ju ba grym.(hitta bilden på twitter nånstans)
Hänger hemma som sjuk, förra veckan var jag i pite och hängde med bla bästis Anna&Pärra.
I byn myser jag med dessa godingar, coolkidzen i byn.
Var på en roadtrip med tre utav de bästa människorna för ett tag sen.
Älskar min bästis.
Spelar kort och käkar glass med Empan o Vikke i byn.
Hänger i soffan med cola, billys, litervis vatten och kollar VM mest hela tiden såklart.
Äter mat som är så gott.
 
Endast 19dagar kvar till London idag, tänkte även fylla just 19barre där och fira med vännerna.
En till från roadtripen. Älskis dom där tre, pusssssssssss
 
Japp nittion dagar senare tydligen, sen senaste inlägget asså. Tycker jag bloggade igår. Men ni har tittat in här varje dag allihopa ändå, särskilt förra söndagen, femtonde. Dagen efter jag o Anna voltade lite med bilen, det är väl de bilderna ni väntat på. Bjussar på några sånna, men mest glada bilder för alla stjärnor jag har omkring mig hela tiden. Legat däckad i feber några dagar, ett besök hos läkarn i hopp om pencilin, men icket så kurerar vidare hemma i soffan. Nu börjar jag dock känna mig piggare och imorn ska jag försöka ta tag i lite saker och ting. London är alltså inte heller långt bort, ett såkallat sportlov är endast några dagar bort. Jädrans skönt, sen måste man väl återvända till pite efter typ en månad hemmavid med alla dess aktiviteter. Känns väl ok, just nu iallfall, tyvärr finns det nästan lika gott och idioter som bra människor. Dom som själ ens energi osv, ni behöver ju inte ens kika in här på bloggisen om ni redan vet allt om mig. TACK o HEJ. Fast ni som är bra, är litelitelite fler så fortsätt som ni gör, pusstack<3

Kommentera här: