SENASTE VECKORNA

Vi firade Tea som fyllde 18 bast.
Var upp på ett berg och grillade&mös med tjejerna en söndagkväll.
Bästa.
Var i byn en helg och jagade älg med mammsen, Erik och vovvsingarna.
SötisNemo efter några timmar i skogen.
Grillade souvas och kokade kaffe över elden, #livskvalité
Shoppade lite på backen och fikade på Trend med Anna.
Jag och dessa ↑ tjejer drog på en roadtrip.
Vi sov i bilen, himla mysigt!!! Och trångt.
Hade en mysdag med Frida.
Och igår kväll hade jag och Anna en himla bra söndagskväll, vi är rätt så knas. Hahah.
 
Såhär har de senaste typ tre-fyra veckorna sett ut. Plus lite skolan därimellan förstås. Börjar komma in på banan igen och känner att jag har lite motivation till annat än att bara sitta i soffan dagarna långa. Har uppenbarligen gjort massa annat kul också men den senaste månaden har varit så himla seg. Tur att alla dessa fina människor finns runt om kring mig. Annars skulle jag seriöst ha gått in i väggen för länge sen, eller bara legat i sängen och gråtit hela dagarna. Kärlek till er.
 

Kommentera här: