VÄRMDÖ

 
Lovets första dagar spenderades i Stockholm med de här busungarna. Hade riktigt lugna och sköna dagar trots att de var fulla av bus och massamassa mys. Vi hängde i Nacka på gallerian en dag där jag och Clara drack en god smootihe medans Cillan fixade naglarna och sen tog Clara hål i öronen bara sådär. Vi käkade god mat mest hela tiden, både på mysiga restauranger och hemma. Jag och Cillan tränade en dag medans Petri och ungarna hängde på nå lekland, sen åkte vi ut på Ingarö för att kolla på ett fränt hus. Jaa det var riktigt bra dagar och jag känner mig nästan som hemma där. Man kan inte annat än bli glad av att hänga med dessa underbara ungar. Det tråkigaste med att inte fira jul i byn är just att inte få träffa hela tjocka släkten. Alla kommer ju hem till norr då, men jag gråter inte för det. Sol och värme kommer va så jäkla nice. Och till påsk får jag träffa typ hela släkten igen, inte så länge kvar ju ;)

Kommentera här: