SIKKEN MÅNDAG

Tänkte bli en påläst liten femme och jag bara älskar min jacka och min "nya" mysiga halsduk med huva som jag fick av Therese. Letade en sån på stan men så hade hon en som bara legade hemma och samlade damm på hatthyllan. Kap.
Vi tog en drive in lite halft mitt i natten. Jag fick då fan inte mina pommes men var lika gla för det.
Ramlösa och memoryspel från barnboxen, vi fick två bara för att vi var så gulliga. Gissa om vi inte blev lite ännu gladare.
Sedan åt vi våran maxmat samtidigt som vi rullade bildspel efter bildspel på tvn med gamla festbilder, så himla kul och kolla tillbaka o se hur störda vi verkligen kan vara.
Sen vet jag inte riktigt vad som hände, jag och Teo gled bil och var allmänt knasiga. Hahaha.
 
Sammanfattning av min måndag i bilder. Herregud vilken askalas bra dag. En vanlig tråkig måndag blev nå helt annat. Bilderna får faktiskt tala för sig, men vill bara säga att dessa brudar är så dunderunderbara. Så glad att jag har dessa omkring mig typ varje dag, skolan blir som lite lättare då. Har verkligen inte glömt er andra underbaringar, ni är också superduper. PUSSPUSS.
 
Den här dan har varit en hel evighet, det känns lixom att tiden har stått stilla. Klockan är bara fyra och det känns som att den minst är nio. Fast det har känts som att den har varit nio hela dagen, haha så knas. Aja snart ska jag dra iväg till Lindan en sväng, min egen expressleverans direkt från byn. Sen ska jag hänga i tvättstugan resten av kvällen.
 
 

Kommentera här: