KUSINIS

Hon är bra min fina kusin. Hon fyllde mig med massa go energi när jag var där under lovet. När man ses sällan har man så mycket att prata om som man missat i varandras liv och så har man extra kul. Nog för att jag aldrig har en tråkig stund med henne. Vi blev lite nostalgiska och tänkte tillbaka på tiden när vi var sambos här i Pite. I över ett halvår delade vi på trettio kvadrat och vad jag kan minnas var vi aldrig sur, irriterad eller less på varandra. Det var en sjukt rolig tid, vi var ute och fotade massa fina bilder på varandra och på oss båda minst en gång i veckan, spelade hur mycket sällskapsspel som helst och många timmar spenderade vi framför norska paradise hotel (som förövrigt är så mycket bättre än svenska) och sen alla de där vardagliga sakerna som att städa och tvätta kläder gjorde vi också tillsammans, och det var aldrig tråkigt. Självklart fotade vi en hel del när jag var där nere, dyker väl upp på bloggen lite då och då. Pussar och kramar till dig!!!
 
Nu har jag en så sjukt tråkig foto2 lektion, vi ska svara på nå frågor om 1900talets fotohistoria? Ja redan där hör man ju att man kan lika gärna blogga. Den här kursen slutar om typ två, tre veckor. SÅ JÄVLA UNDERTBART, längtar ihjäl mig. Nu ska vi köpa kaffe så man kanske kan jobba lite sista timmen.

Kommentarer:

1 Elina Isaksson Kruukka:

Man blir ju rörd. <3

Svar: Hihi sant ju!
Ella 18 Piteå

Kommentera här: