GIF SÖNDAG

 
Söndag on Make A Gif Söndag on Make A Gif
 
hEJ o hå! Shit pommes jag blir alldeles snurrig av denna dubbel gif  Haha men det var länge sen sist så det fick bli en gif söndag. Hoppas ni överlever. Annars så är den här söndag lik den förra. Pluggar och chillar, helt okej enligt mig. Har dragit på mig en förkyldning, eller den har rättare sagt brytit ut först nu efter att ha spökat fram och tillbaka hela hösten. Dricker c-vitamin, vatten och te om vart annat och där emellan lite hostmedecin, alvedon, ipren och dylikt. Vitaminboostar även med mat, frukt och lite cola. Annars hade jag blivit tokig. Aja nog om det. Har vart en ganska fullproppad helg som vanligt. Dock en mysig sådan med lite peppishusbak, spadag, firat Angelina som fyllt 20 osv. Att spendera tid med fina vänner gör mig glaaa och något som gör mig ännu gladare just nu är att om 18 dagar hoppar jag på ett plan till värmen och stannar i tre veckor. Över jul och över nyår. Ska bli så himla skönt o få spendera tid med familjen och bara vara. JAG LÄNGTAR. Pusssss

Kommentera här: