AFTERSKII a la 50ÅRS PARTY

"Förfesten" var igång..
..innan mamma anlände till festen vill säga!
Mina bästa pinglor.
Ola stod för kvällens bästa klädsel, onepiece med cigarrer i huvan. Haha ;)
Glada gäster, de allra flesta i en riktigt afterskiig outfit!
Skålar med välkomstdrinken.
Huvudpersonen anlände på ett bilflak med låten IngelaaaaplingeIngelalalalala skrikandes ur högtalarna. NU kunde festen kunde börja på riktigt!!
Mamma fick bära sin gamla regnbågsfärgade tävlingsdress, en snygg Ingela50ÅR tisha, skidmössan och de snabbaste brillorna i byn kvällen till ära. Och pjäxor på fötterna givetvis!
Alla bar på ett glatt humör.
 Även vi ;)
Freddan och Cillan gjorde entré med en parodi på mamma o pappa, så jäkla bäst!! Hahaha
 Mammas kusiner och kvällens värdpar.
 Teaterapor hela högen.
Tävling och champange till vinnarna, ingen var förlorare om man säger så ;)
Anna och Gun spelade och sjöng.
Allsång på scenen...
..och allsång ute vid elden.
Barhäng i bodegan, björnen fick såklart också vara med på ett hörn.
"Finska Marjaliisa"
 Åherregud vilken lyckad fest och kväll! Alla nära och kära på ett och samma ställe på en kväll. Vad mer kan man begära?? LÄTT det bästa afterskii jag varit på, och jag är inte ensam om att säga det. Alla ni som inte var där, missade verkligen nått!!
 

Kommentarer:

1 Mamma:

Vilken fin sumering av festen!

2 Mamma:

Vilken fin sumering av festen!

3 Julia ♥:

Jätte fin blogg, skulle vara jätte snällt om du skulle vilja vara med i min veckans blogg! ♥

Ha en bra dag!

4 Julia Hill:

sv; Jag använde mig av denna sprej för att ljusa upp håret: http://www.lyko.se/lee-stafford/lee-stafford-sun-kissed-lightening-spray

Svar: Okidoki tack, kanske måste prova det då! :)
Ella 18 Piteå

Kommentera här: