JANUARI 2013

Okej, nu börjar jag väl med den där årsresumen av året som gått, 2013. Allt för att slippa plugga typ. Får se om den blir fullföljd eftersom min hårddisk som sagt lever sitt egna lilla liv. Insåg att jag hade vart rätt flitig med kameran under januari, så det får bli ett eget inlägg.
 
Det var isande kyla i byn, lite extra fint att fota då!
Hängde med Linda o Eric, fotade lite bland annat.
Fotade hunden.
Fotade gammelmoffa och hans renar.
Mysiga ridturer i snön, som jag saknar det.
Vinterfint i byn.
Pussade på de finaste vintermularna, känns som en evighet sen.
Fotade med Johanna
Solen och alla fina människor gjorde mig glad trots kylan och längtan till sommarn.
 
Nu när jag tittar tillbaka på alla bilder känns det som att det var en bra månad, kommer faktiskt inte ihåg riktigt.. Vi hade säkert fullt upp i skolan efter jullovet. Och som balsam för själen så hängde jag i byn en hel del.
 

Kommentera här: