DET RULLAR

Myser med mina brullor.
Hänger med Magnus Uggla ibland.
Hänger även en hel del med min bästis, här var vi på nodo och mös.
Tittade på när tjejerna bakade peppishus, vi till höger vänster var en glad publik.
Fångade dagen genom att spa'a med Mallso.
Och hade en fab outfit, very fab.
Det var en festlördag, askul trots att jag var chaffis kvällen ut.
Max<3 - våran räddare i nöden, trogna vän och stödpelare här i livet.
Hängde i Lule en dag. Åt golunch, var på studiebesök och kikade på konst. Ganska soft ändå.
 
Och just nu befinner jag mig i byn. Här pussas jag med min hund och massa annat gosigt. Ätit middag med padre, druckit kaffe hos mommo, vart taxi till madre och kikat idol. Det är så jäkla skönt o va här, här vars jag trivs som absoult bäst. Om ganska precis två veckor befinner jag mig Thaiiiiiland istället, det kan jag verkligen inte heller klaga på. Kommer va så sjukt niiiiiiiiiiice. Om en vecka har jag en ny bostad i Piteå och om lite drygt ett halvår är jag fri som en fågel. Då tänkte jag fly, som en fågel. Till andra sidan jorden typ. Avslutar med tre citat som jag hittade på SystrarnaBackstrom.se. Citat som alltid får mig att tänka på hur mycket mina tankar faktiskt styr mig och mina beteenden! Alla tre kommer från Kay Pollaks bok ”att välja glädje”. Den bloggen är grym. hADE.
 

”Jag påverkas av varje tanke jag tänker”

”Du har friheten att välja förhållningssätt till det som livet för med sig”

”Jag skapar den jag är med mina tankar”

 

Kommentera här: