LONG TIME NO SEE

Hej! Nu var det ett bra tag sen sist. Vet inte riktigt vad som hände med bloggen här ett tag men blev väl less helt enkelt! Slutet av sommarn var jag inte hemma desto mer, hänge i Uppsala, var i Polen med Therese och hängde en del i Piteå innan Hampe for ner till Eksjö för tre månader. Och sen har tiden bara svishat förbi. Fattar seriöst inte hur tiden kan ha gått så jädrans fort sen studenten, det är ju snart ett år sen. Nåja nu för tiden jobbar jag heltid på skolan och har inte desto mer ork till något annat än jobbet, när man kommer hem vid fem/sex tiden varje dag. Men livet rullar på ändå lixom! Slänger in en hel drös med bilder istället för att babbla på om massa ointressant. 
 
Annisen kom äntligen hem från Thailand. Vi fiskade, grillade korv, drack kaffe och bara mös på.
 Jag o pingaln hängde i Absiko en vecka. Stekte souvas, gick till trollsjön en dag och drack vin.
 Sen åkte vi till Polen och chillade i solen några dagar, så mysigt! Trots att jag var trött som en apa och somnade kl22 cirka 4 av 5 kvällar. Plus att jag låg o sov i våra niceiga sunbeds under dagarna. Aja sånt som händer ;)
Var barnvakt åt dessa underbaringar, som förövrigt får ett syskon vilken dag som helst!!
 Åkte till Elina i Grythyttan några dagar, spelade massa spel och promenerade i ett fint höstigt Hyttan bland annat.
 Sen tog jag tåget till Jönköping för att spendera helgen med Hampus. Bodde på hotell, åt god mat, shoppade lite och hade det supermysigt.
 Gammelmoffa fyllde 100år så vi slog till med stor fest. Min söta krutmoffa!
Klippte av mig håret och blev supernöjd. Men det växer ju som ogräs så snart dax igen!
 Åkte till Umeå en helg för att mysa med dessa och vara lite barnvakt.
 Körde lite skoter och var ute på sparktur.
Jag o Tessan gjorde ett pepparkakshus, mycket stiligt måste jag säga.
 Blev påmind om hur fin vintern kan vara.
 Jobbat några nätter på blomman.
 Anna var lucia på backa, det var såååå fint!!! Fällde en o annan tår.
 Mös med Livsson på Bishop.
 Firade lucia med dessa babes med flera.
 Hängt en hel del med den bästa killen.
 Firade jul hemma i byn.
 Åkte till Levi i mellandagarna för att fira mommo som fyllde 75år.
Jag och mommo drack Irish coffee. Sen åkte vi massa skidor och åt god mat också.
 Hon som man kan gråta och skratta med samtidigt, hon är så himla bra. Bäst♥
 Firade in det nya året i Piteå.
 Hade en klassåterträff, väldigt trevligt.
 Mysdagar med hjärtis.
 Bowling och middag på olearys i Luleå.
Mys i byn.
Leka i snön.
 Nodohäng med bästis.
 
Lite vad som hänt det senaste halvåret. På återseende, om kanske inte alltför länge nudå. PUSS

Kommentarer:

1 annabanan:

äntligen!!
puss på dig bästi! <3

Svar: <3
Ella 18 Piteå

Kommentera här: