MASSA SNÖ

 
Här i byn har det kommit en hel del snö. Det är ju faktiskt ganska mysigt såhär till en början men om nån månad, innan det fina vårvädret anländer, så är man ganska less. Som alltid. Har inte gjort mycket alls de här första dagarna på lovet, varit ute o promenerat i skogen, sparkat med hundarna, fotat lite, plockat ihop grejer i stallet och sen mest tagit det lungt. När vi tidigare idag plumsade i snön upp i skogen så kom jag o tänka på alla mysiga ridturer i snön, att galoppera barbacka uppför ängen o snön yr sådär härligt. Åh vad jag saknar det..♥
 
Imon åker jag o mamma till stan. Ska äntligen få hoppa upp på hästryggen igen. Ska bli så kul men är ändå lite smått nervös. Får hoppas att min rygg pallar trycket och att jag kommer upp ur sängen på tisdag. Idag har den nämligen inte velat samarbeta med mig alltför mycket. Lite massage hade inte varit helt fel. Puss! 

Kommentera här: