HEEEELG

Balfina - Angelina och hennes vänner.
 
Äntligen helg! Jag överlevde veckan lite sådär halvt. Har en ond häl som är typ överbelastad? Det gör iallafall väldigt ont och den knakar typ när jag går upp och ner för trappor. Pappa sa att det kanske har kommit vätska dit, ehhh ja! Stabilt, eller så inte. Hoppas att helgens vila gör susen, annars måste jag väl kanske göra ett besök hos läkarn. 
 
Idag har min bästis Anna tagit grundenten så jag o mamma åkte dit på kvällen en sväng. Åt tårta, drack kaffe, pratade och försökte få ihop sommaren. Inte lätt det där, men vi vill ut på egna äventyr, jag och Anna! Nu är jag otroligt trött efter en vecka med lite sömn, i morse var jag så trött att jag ville gråta typ. Så nu ska jag ta en lång och skön nattssömn. Lovely. Gonatt.
 

Kommentarer:

1 duvetvem:

Nu äre som lite segt med den där uppdateringen igen! Mer bloggande åt folket!

Svar: I know I know I know. Men nu jäklar kommer det ett inlägg här om några minuter!! ;)
Ella

2 ♣ Ida - Hon som föddes med LKG:

fina klänningar :)

Svar: Ja visst var de fina!! :)
Ella

Kommentera här: