ETT HÖSTLOV SENARE

Last night med favvisar.
Hejhallå! Märks det när jag inte har någon inspiration och motivation till någonting, är allmänt less och helst bara vill ligga i sängen hela dagarna och stirra rakt upp i taket?? Jo men bara lite smått sådär va, det leder ju självklart till att bloggen blir lidanade och även så ni alla fina trogna läsare. Jag hatar hösten för humöret är på topp ena dagen och nästa dag orkar man knappt kliva upp ur sängen för att äta frulle. Och det i sin tur gör att man stiger upp när man egentligen måste hoppa på cykeln mot skolan och att man ser ut som en vandrande zombie, utan smink och håret i en ful svans eller liknande. Men nu kan jag se en liten skymt av ljuset där långt borta i tunneln. Det här lovet behövde jag så himla mycket. Ta ett break från vardagen och bara slänga en tanke på skolan om dagen och inte tusen. Har umgåtts med mina sörlänningar som får mig att må så bra hela tiden och jag har fått ladda batterierna och nu hoppas jag de håller sig fram till jullovet som trots allt inte är alltför många veckor bort. Jag har börjat vänja mig vid kylan och mörkret en aning iallafall och kan nu se det mysiga med hösten. Tända ljus, litervis med te och kaffe, hänga i soffan precis så mycket man vill för ute är det ändå bara mörkt och trist. Sen att man har de finaste vännerna i världen gör ju inte saken sämre. Tänkte bjuda Anna och Linda på trerätters middag nån dag i veckan och sen lär jag hänga en hel del med mina pitebruttor. Så bra. Tack och hej! Behövde skriva av mig, tvingar er inte att läsa. PUSS, på återseende.

Kommentarer:

1 Anonym:

Du gav mig massa go energi mitt i höstdepressionen! PUSS <3

Svar: Kan inte säga annat än du också gav mig massa positiv energi precis när jag behövde det som mest! De gamla sambogrejerna återupplivades lite granna :-) PUSSPUSSPUSS<3
Ella 18 Piteå

2 Elina Isaksson Kruukka:

Det var jag ;)

Svar: Vad bra!!!!
Ella 18 Piteå

Kommentera här: