FULLT UPP

Tre helt randoms.
 
Hej hallå. Har inte riktigt tid o blogga om dagarna. Känns som att vi har så mycket i skolan nu. Ett svenska prov ska skrivas på torsdag, en engelska uppgift ska lämnas in på onsdag, haft tre fotouppgifter senaste veckan, NKläxförhör på fredag, mattetal som man ska hinna förstå, andra grafiska uppgifter som man ska hinna göra under något hål eller på annan så kallad fritid. Det känns inte bara som mycket, DET ÄR MYCKET. 
 
Men det är då jäkligt skönt att vårat schema är hyffsat bra. Imon börjar jag först 14.10 så har tänkt att jag ska hinna plugga lite hemma innan jag drar iväg till skolan för två timmar matte. Wiho. Annars så rullar livet på som det ska, idag var jag till och med pigg när jag kom hem från skolan och huvudvärken har hållit sig borta hela dagen. Ska bara föröska få in lite träning i mitt fullspäckade liv som student också, så blir det bra. Nu lockar sängen för mycket, godnatt. Puss. ♥

Kommentera här: