Fredag

Lite dött här igen, men har haft fullt upp hela veckan så bloggen har blivit lite bortglömd. Men nu är det iallafall fredag, otroligt skönt och jag fyller år om två dagar, IHHHHH!

Som ni kanske vet hatar jag att vara ensam hemma, mörkrädd osv. Dock är jag inte det nu, broder är hemma men han sover. Och det enda som går på tv är skräck o kriminaldraman och dylikt. Zappar mellan kanalerna för att hitta en kanal där det är reklam. För måste lixom ha på tvn när jag sitter med datan, annars är det tyst och äckligt. Big problems!
Nu är det grus i ögonen, jag tar kväll gonatt!


Nu är det grus i ögonen, jag tar kväll gonatt!

Kommentarer:

1 Kusin:

Vill se lite feta bilder fran din feta fest! Tack pa forhand.

2 Linnea [Fotoblogg]:

Allt bra idag??:)



KRAM

3 malin:

Det går lite segt med uppdteringen ;)

Kommentera här: