Dödare än dödast

Mjaa, nog går det segt med den här uppdatering måste jag ju erkänna. Sanningen är den att jag är så sjukt oinspirerad, omotiverad och otaggad till att både blogga och fota. Inläggen blir ju som inge kul om jag inte har nå nya bilder och visa. Så är läget och jag bloggar när jag känner mig motiverad till det.

Senaste veckan har det inte hänt så mycket. Veckan rullade på som vanligt. Var till stugen med pappa och Basti på fredag och på lördag åkte vi till Sofia för att fira henne. Anna hade gjort en tårta som hon smällde i fejset på henne, höhöh. Vi åt somvanligt så mycket som bara vi kan äta, kollade film, spelade, åt lite mer och rejsade lite skojter.

Anna lyckades även knäa mig i revbenet, så jag är lite smått handikappad. Trodde först att det var en spricka men det har börjat bli bättre och det var nog ingen spricka utan "bara" ett blåmärke som inte syns. Har haft fruktansvärt ont i två dagar så man trodde ju såklart på det värsta. Återkommer när jag återkommer.
Ha det bra, pusssss!

Kommentarer:

1 en blogg om 5 systrar:

fia-lotta svarar: Åh tack så mycket !!

Och desamma fina du! kram<3

Kommentera här: