Helgen

 
Hellu! I fredags kom Anna hit. Jag jobbade och hon höll mig sällskap, hehe. Sen fotade vi lite och tog en ridtur runt berget. Senare under kvällen/natten bastade vi i Fredrik o Mias bastu, myyys!
 
Igår kom Tessolina hit, vi åt taco o pratade på fram till 1 då jag slocknade ganska direkt jag la mig i sängen. Glömde till och med o ställa alarm för o ta ut hästarna. Men som tur va hade Therese gjort det när jag klev upp innan tolv nångång, oops. Idag kunde ju vädret ha varit bättre men vi tog ändå en två timmars ridtur vilket var otroligt härligt! Nu sitter jag här ensam och övergiven och ska sprina, SPRINGA upp för trappen, in på toan, och sen springa och gömma mig under täcket. Jag är rädd, saken blir inte bättre av att det är mörkt utee. MÖRKT?! Det har ju inte ens varit sommar än och så var det typ höst nu...
 

Kommentera här: