Fjällen

Tjeeenaree! Ligger säkerligen i björkis oskönaste soffa, ni undrar säkert varför. Jo det är så att jag kan inte sova och mobilen behöver laddas och laddaren räcker inte till sängen. Bigproblems. Kan inte sova för att halsen min är död, hostar och har mig usch. Hoppas att denna förkylning släpper snart.

Idag har det blivit några timmar slalom. Dock hade det ju kunnat vara bättre väder. De har blåst större delen av dagen och rätt dålig sikt högre upp i backarna. Liften till toppen var inte ens öppen. Imon ser det ut att bli halv dag i backen.

Som ni märker bloggar jag inte lika aktivt som innan bloggsvackan, beror väl på att jag inte riktigt är på banan igen. Men jag tar det som det kommer. Ni kan följa mig på instagram och twitter. Där jag heter --> ellakruukka <-- på båda. Uppdaterar oftast varje dag där. Puss&kram från fjällen!

image description

 

Kommentarer:

1 klara:

sv; Tack! Jo kanske! :D

2 Emma, jenny, moa, karro [fourpictures.blogg.se]:

fin du är!

Kommentera här: