hejdå

Nu är de såhär att jag kommer ta en bloggpaus. Lång eller kort vet jag inte. Men känner att jag inte riktigt har tid eller ork med bloggen så blir ändå bara nå konstiga stress inlägg, ändå inge kul då. Så mycke i skolan, känns bara man pluggar o gör läxor hela tiden. Och bloggen kommer ju tyvär efter de. Har typ ångest att jag inte hinner med livet just nu så det blir bäst så. När jag kommer tillbaka igen om jag kommer tillbaka hoppas jag på att jag orkat fixa ny design. Så less på den nuvarande. Funderar på att ta bort fb ochså. De ser man ju.
Ha de bra alla ni medans jag inte är här. Hejdå.








Kommentarer:

1 idaa:

GE DIG SÖTUNGE

2 sandra :):

fin blogg! <3 :D

3 Louise:

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-sondag-2.html#comment



Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

4 Anonym:

sv; jo det var hon :p det var därför jag gick dit, skulle kolla när ni red :)

5 lollo:

NEJ ELLA! ta inte bort bloggen och inte fb'n, vart ska jag då hålla kontakten med dig :( <3

Kommentera här: