söndageeeeen

Helgen har vart toppen, grymt nöffnöff. Ja orkar inte skriva va som hänt men de har ju som sagt vart bra iallafall. Dop, markand, brännboll, grillning ja med meraaa. Byn är ju smockad me folk, eller inte kanske idag, nu har väl många farit hem igen. Blev inge erkheikki, hade ju som vart kul o se Anna sjunga o spela. Men mamma ides inte, men de var bra kväll ändå.

Imon äre jobb som gäller, inte alls taggad på de. Blää va ruttet, hojjhojjhojj. Jaja bara o trampa på o hoppas på att de är sista veckan.

Ibland funderar ja va ja håller på me, helt plötsligt gick ja in på google fast ja skulle logga in på bloggen, skumt. Nu sova, sjukligt trött, somnade typ sittandes här för ett tag sen, gonatten.


Kommentarer:

1 lollo:

Dåliga nyheter: vi ska inte upp te Junis i år :( <3

2 semlan:

Gå med i veckans blogg och få en länk på min blogg



http://semlanofc.blogg.se/2011/june/veckans-blogg.html :D



3 lollo:

Jag vet, det suger... mamma och pappa har inte tagit semester då och så håller dom på med bortförklaringar och skit. Men ska se om jag kan åka upp själv <3

4 Anonym:

de är bara att sno på ;)

5 lollo:

om jag ska! jag ska kriga mig upp om jag så måste dö på kuppen haha :) <3

Kommentera här: